piątek, 2 lutego 2018

TAK! :D

Takie dni to ja lubię! Słońce, temperatura oscylująca w okolicach 5 stopni, ptaszki śpiewają - las wzywa! Po beznadziejnym styczniu wchodzę w luty mocnym akcentem 😁

Dzień ustawiłam sobie tak, żeby czasu mieć trochę więcej, toteż odważyłam się na eksplorację nieznanych mi jeszcze tras leśnych 😁 Zawsze ekscytuje mnie bieganie w nowych miejscach! Nigdy nie wiem na ilu kilometrach skończy się trening, jakie tereny napotkam po drodze - czy będzie błotniście? Lesiście? Polnie? Czy będę biegła przez jakąś wioskę? Czy dobiegnę do jakiejś znanej drogi jak skręcę w prawo? A może jednak lepiej skręcić w lewo? 


Czas na długie wybiegania w godzinach dziennych mam od niedawna, więc tras do wyznaczenia w swojej okolicy mam duuużo 😎 I już zacieram ręce na pierwsze typowo maratonowe wybiegania w okolicach 30 km... Już dzisiaj myślę o trasie, którą wtedy zrobię 😌 bo o tym czy dam radę wolę na razie nie myśleć... 😂

Pomiędzy te leśne ścieżki lubię też wplatać odcinki na asfalcie - czasami celowo, czasami zupełnie nieplanowanie (w końcu biegnąc zupełnie nową trasą nie wiem co mnie czeka po drodze). Po leśnych ścieżkach taka twarda nawierzchnia daje moc! Nagle się okazuję, że pomimo kilkunastu kilometrów w nogach jestem w stanie biec z prędkością poniżej 6 min / km 😃 Tak wiem, nie jest to zawrotna prędkość, są tacy co potrafią 80 km przebiec poniżej 4 min / km - ja jednak nigdy nie dowiem się jak oni to robią 😂

Mogłoby się wydawać, że takie długie wybieganie po zupełnie nowych ścieżkach będzie się dłużyć, bo nie wiadomo kiedy to się skończy? Czy daleko jeszcze do domu? Czy tam za zakrętem będzie już znana mi okolica? Nic bardziej mylnego! Dzisiejsze kilometry uciekły mi pod nogami nawet nie wiem kiedy! I jeszcze TA pogoda - trening idealny! Nawet ta przebiegła prawa noga powoli mi odpuszcza 😉

Mamy luty, a ja powinnam była zabrać na trening okulary 😎
Podsumowując - melduję się z najdłuższym kilometrażem w tym tygodniu (i roku zarazem) - 19,2 km, co daje 20 zł do fundacyjnej skarbonki - wpłacone, potwierdzone 💪😎


1 komentarz: