czwartek, 30 listopada 2017

Trasą GWiNTa

Przynależność do Klubu zobowiązuje, a że Klub podjął się organizacji Ultracrossu GWiNT w 2018 roku, to trzeba zająć się wyznaczaniem tras. I tak w towarzystwie Basi przyszło mi przebiec prawie 13,5 km po okolicznych górkach, błotach i duktach leśnych.

Szczerze mówiąc trochę się obawiałam... Ja to biegam niespełna dwa lata, a Basia to zawodniczka z doświadczeniem, niejednego mini GWiNTa (55km) ma już na swoim koncie. Tempo na szczęście okazało się spokojne, aczkolwiek podczas gdy ja dyszałam jak lokomotywa, Basia mogła spokojnie prowadzić pełnozdaniową konwersację ;) dobrze, że na krzyżówkach były postoje w celu zastanowienia się nad trasą :)


Tym treningiem zaczynam swoją zbiórkę dla Fundacji RAK OFF (szczegóły na jej temat znajdziesz TUTAJ). Zatem na dobry początek 30 zł + 14 zł za dzisiejsze kilometry (zaokrąglam zawsze w górę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz